KRS – STYLISTKÉPZÉS

  • Ár kérésre

13686521_1355185121175663_5070749993358394102_n

Érdekel a divat, a stílus világa?
Szívesen öltöztetnél műsorvezetőket, hírességeket, modelleket vagy civileket?
Tetszik az a pörgés és kreatív világ, amit egy divatbemutató, divatfotózás, forgatás magában rejt?
Úgy érzed, hogy neked való a média világa?
Szereted a színeket, a textileket, a harmonikus vagy éppen extrém outfiteket?

Szeretnél STYLIST lenni?
Ha a válaszod IGEN, olvass tovább!

Kinek ajánlom? 
– akit mindig is érdekelt a divat, a divatvilág
– aki szeretne magazinnál, tv-nél, azaz a médiában dolgozni
– aki szívesen együttműködne divattervezőkkel
– aki személyi stylist szeretne lenni és így segíteni az embereknek stílusuk megtalálásában
– akinek ruhaüzlete van vagy ruhaüzleti eladó és segítené a vásárlóit a megfelelő darabok kiválasztásában, ezáltal a vevők is szívesebben térnének be újra és újra az üzletbe
– aki szeretné megtalálni a hozzá illő stílust és ezzel boldogabb, sikeresebb életet élni
– aki szeretné kiegészíteni meglévő kreatív szakmáját (pl. lakberendező, sminkes, kézműves, rendezvényszervező, újságíró stb.)
Korosztály: 14-től – felső korhatár nincs!
Miért 14 éves kortól?
– Már a fiatalok is nyitottak a divatra és a stílusra. A képzés által a saját stílusukat is jobban megismerik, elkezdhetik a blogolást és célirányosabban nyithatnak erre a szakmára. Mivel a képzés szombatonként zajlik, ezért diákoknak, dolgozóknak, vidékieknek is ideális.
Miért nincs felső korhatár?
– Mert a stílus örök, a saját stílusunk megtalálása és a mások stílusának kialakítása nem korfüggő. Több olyan divatszakma létezik, amely nem igényel korosztály-kötöttséget, tehát 40-50 év fölött is elkezdhető.

KRS – FASHION SCHOOL

Stylist képzés

A tanmenet elméleti és gyakorlati anyagot tartalmaz.

1, Mi a divat és a stílus? Divat- és stílustörténeti áttekintés, hatása a jelen és jövő divatszakembereire
– Mi a divat? Mi a stílus?
– divattörténet – miért fontosak az egyes divatkorszakok? Divattervezőkhöz kapcsolódó kreatív gyakorlati feladattal
– Hogyan meríthet belőle ihletet a stylist a munkájában?
– divattervezők és hatásuk a divat és a stylist világára

2, A stylist feladata, stylist munkakörök, a stylist tulajdonságai, a stylist kollégái
– Ki a stylist? Mi a feladatköre?
– Kiből lehet jó stylist?
– Személyiségfejlesztés elméleti és gyakorlati téren pszichológus segítségével
– Milyen tulajdonsággal kell rendelkeznie? Szakmai és személyiségbeli szempontból és mindez hogyan fejleszthető – elméleti és gyakorlati feladatok
– A fashion stylist munkája, feladatköre, személyiségbeli jegyei, kelléktára, munkalehetőségei
– Személyi stylist – a személyi stylist ismeretei, feladatköre, kommunikációs szepeköre, személyiségi jegyei – elméleti és gyakorlati felafatok
– Food stylist feladata, a fények és a színek kombinálása, munkalehetőségek – elméleti és gyakorlati felafatok
– TV-stylist munkája, feladatköre, személyiségbeli jegyei, kelléktára, munkalehetőségei – elméleti és gyakorlati felafatok
– A stylist kelléktára
– A stylist kollégái – A sminkes, a fodrász és a stylist kapcsolata
– Az esztétikum szerepe a stylist munkájában
– stylist personal shoppingon – elmélet és gyakorlat

3, A stylist, mint művészeti vezető – fotózási ismeretek, stylist gyakorlat
– Fotózási ismeretek – elmélet és gyakorlat
– stylist a divatfotózáson – elmélet és gyakorlat
– A fotós és a stylist kreatív kapcsolata
– stylist civil megrendelő fotózásán/személyi styling – elmélet és gyakorlat

4, A stylist és a divattervező kapcsolata – a stylist, mint divattervező
– A stylist és a divattervező kapcsolata – elmélet és gyakorlat
– Kiből lehet divattervező? Hogyan lehet egy stylist divattervező?
– Hogyan lehet népszerűsíteni a termékünket, mint divattervező?
– Hogyan lehet népszerűsíteni a szolgáltatásunkat, mint stylist?

5, Selfbranding, önmenedzsment – hogyan építsük fel magunkat a divatszakmában?
– Miért fontos a kommunikációs készség, hogyan alkalmazzuk? Verbális, nonverbális kommunikáció fejlesztése – elméleti és gyakorlati feladatok
– Személyiségfejlesztő feladatok
– A stylist, mint pszichológus – miért fontos, hogyan alkalmazzuk? – elméleti és gyakorlati feladatok
– Marketing szerepe a divatszakmákban – hogyan használjuk?
– Mindent a kapcsolati tőke fontosságáról
– Hogyan használjuk a közösségi portálokat? A social media és a kapcsolati háló összefüggése
– A közösségi portálok szerepe és hatása a divatra, az életstílusra

6, Divatblogger és divatújságíró
– Kiből lehet jó divatblogger?
– Hogyan kell felépíteni egy divatblogot? – elmélet és gyakorlat
– Ki lehet és hogyan divatújságíró? – elmélet és gyakorlat
– Ki lehet és hogyan divatszerkesztő?

13680804_1355216047839237_1924437499666352625_n

Időpontok:

Minden időpont szombati napra esik, így a vidékiek is megoldhatják a képzésre való bejárást

szeptember 23
október 7
október 21
november 4
november 18
december 2
december 16
január 6
január 20
február 3
február 17

+az elméleti órákon kívül rengeteg gyakorlat

(abban az esetben, ha egy-egy alkalommal nem tudsz részt venni a képzésen – például betegség miatt -, a teljesen aznapi tananyagot biztosítjuk számodra)

A képzést vizsgával zárjuk

A képzésen a stylistok komplett stylingot készítenek fotóssal, fodrásszal, sminkessel együttműködve.
A vizsgáról referenciamunkaként is felhasználható fotóanyag, werkfotók és werkvideó készíül minden egyes stylist hallgatónak.


Befizetési szabályzat:

Ár: 160 000 ft ( ÁFÁval együtt) + 50 000 ft vizsgadíj

BÓNUSZOK:
– Amennyiben április 1-ig jelentkezel: 
5000 ft kedvezményt és ajándék KRS táskát kapsz!
– Amennyiben június 1-ig jelentkezel:
ajándék KRS táskát kapsz!

A képzés lefoglalásának díja:
60 000 ft

A képzés fennmaradó díját a képzés első napján kell befizetni: 100 000 ft
A vizsgadíjat novemberben kell befizetni: 50 000 ft

Helyszín: Budapest, 1065 Révay utca 14, Oktatási Központ

A tanári gárda stylistból, divattervezőből, fotósból, divatszerkesztőből, divatbloggerből, sminkesből, fodrászból és pszichológusból áll.

 

Jelentkezés és érdeklődés itt:
info@kozmaritastyling.hu
+36 30 581 2047

KRS – STYLISTKÉPZÉS

Tanári gárda

 

13323692_1314571465237029_5494397053678358905_o

Kozma Rita
stylist, divatszerkesztő, főszerkesztő – vezető oktató

Textiltervezőként és stylistként végeztem. Évek óta stylistként és újságíróként dolgozom, különböző divatmagazinoknál voltam stylist és divatszerkesztő. Szabadúszóként, tv-stílustanácsadóként, személyi stylistként, stíluselőadóként és divatújságíróként dolgozom, 4 éve saját divatiskolámat vezetem, ahol főként gyerekeket és tizenéveseket oktatok. 1,5 éve egy általam alapított lifestyle magazin főszerkesztője vagyok.
A STYLISTKÉPZÉSEN divattörténetet, stylist ismeretet, stylist gyakorlatot, marketinget és self brandinget fogok tanítani.

 

 

img_0332

Füzesi Andrea
textiltervező-iparművész, divattervező, fotós

2005-ben végeztem a Moholy-Nagy Művészeti egyetem textiltervező szakán, és már abban az évben kezdtem tanítani művészeti középiskolás és érettségi utáni képzésekben.
A fotózás gyerekkoromtól fogva nagy szerelmem. Az első gépemet kb 12 évesen kaptam, ez még egy teljesen autómata, “csak a gombot kell nyomni” gép volt. Ezután egy ismerős révén tettem szert egy egyszerű tükörreflexes gépre, majd szinte azonnal egy komolyabb szettre kezdtem gyűjteni.
Már középiskolás koromban is jártam a Nyíregyházi Fotóklubba tanulni, laborálni. Érettségi után pedig beiratkoztam a budapesti Szellemkép Szabadiskolába, ahol többféle szemléletmóddal és stílussal ismerkedhettem meg.
Az egyetemre végül mégis textil szakra jelentkeztem, de a fotózást nem hagytam abba. Mindig is nagyon izgalmasnak találtam a fotó és a divat kapcsolatát, hogy hogyan teljesedik ki egy ruha, egy kiegészítő a stylist és a fotós munkája, kreativitása nyomán.

 

 

img_0343

Csete Mónika
grafikus-iparművész, divattervező

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen szereztem diplomát grafika és vizuális Környezet Kultúra tanári szakon. Muzeológusként dolgoztam 2015-ig, majd egy saját brand-et terveztem és létrehoztam az Emilla mosható női intimbetét termékcsaládomat.
Témáim amikről beszélni fogok, elsősorban saját tapasztalataim: Hogyan kell egy brandet felépíteni, fenntartani, közösségi médiában szerepeltetni. Hogyan tűnjünk ki a “tömegből”?
Külföldi és belföldi viszonteladókkal hogyan tartsuk a kapcsolatot.
Alap jogi tudnivalók egy design márka levédetéséhez, első lépések a cégalapításhoz.
img_0338

Gyivicsán Katalin
szépség-szerkesztő, sminkes

A szerkesztői munkát 2008-ban kezdtem a Blikk Nők magazinnál, később pedig a Fanny hetilapnál dolgoztam. 2016. júliusa óta a GLAMOUR magazin Beauty rovatáért felelek. A szépségrovat-szerkesztéssel töltött évek során szinte beszippantott magába a sminkek izgalmas világa, s hogy hitelesen tudjak erről írni, és e témában tanácsot adni, sminktanfolyamot végeztem Kukovicza Tímea sminkmesternél.
Szerintem egy fotózás vagy stílustanácsadás akkor lesz teljes, ha a szakmai résztvevők összhangban vannak és ismerik, tisztelik a többiek munkáját. Beszélgessünk arról, hogyan tud a sminkes és a stylist a lehető leghatékonyabban együttműködni, és arról is, miként tervezz meg és építs fel egy komplett anyagot tartalmilag!

 

 

img_0428

 

Vörös Gyöngyi
divattervező, divat- és stílustervezés tanár

A Moholy- Nagy Művészeti Egyetemen diplomáztam ruhatervező és vizuális környezetkultúra tanár szakon. Tervezőként a kollekcióimmal több divatbemutatón és kiállításon is részt vettem. Emellett évek óta Divat- és stílustervezést tanítok. Szeretem végigkövetni a tervezési folyamatot az ötlet megszületésétől a kivitelezésen át, egészen a bemutatóig.

A stylist képzésen lesz szó divattervezőkről, ízlésről, arányérzékről, videoklipekről és mindemellett lesznek izgalmas kreatív feladatok is.

img_0431

Csaba Eszter
Pszichológus, családterapeuta-jelölt, pszichológia tanár, edző

A segítő szakma a családi minták mentén ivódott belém, így nem sokat gondolkodtam a továbbtanuláson. Az egyetemen is már a szakma gyakorlati oldala, az emberekkel, csoportokkal való munka vonzott. Önkéntesként fiatalokkal kezdtem dolgozni drogprevenció, önbecsülés, önértékelés témákban, majd a diploma megszerzésével tovabbra is a pszichológia minennapi élethez, életvezetéshez, kapcsolódó oldalával foglalkoztam tovább. A családterápia elmélete, módszerei tovább erősítette bennem, hogy az egyént az őt körülvevő környezete figyelembevételével empatikusan igyekezzem megismerni, és a csoportos helyzetekből fakadó pozitívumok felhasználásával segítsek az önismeretük fejlődésében.

 

Kérjen egyedi ajánlatot!