Ismerjétek meg a KRS – STYLISTKÉPZÉS oktatóit!

Szeretném nektek megmutatni, hogy kik azok a szuper szakemberek, akik a KRS – STYLISTKÉPZÉS szakmai oktatói lesznek, hiszen egy képzés csakis akkor lehet teljes, ha az egyes órákat olyan tanárok tartják, akik komoly szakmai referenciával és gyakorlattal rendelkeznek.

A szakmai oktatók bemutatásának 1.részében 3 olyan szakembert ismerhettek meg, akik a divattervezésben, a fotózási ismeretekben, a social media céltudatos használatában, a külföldi karrierben, a sminkelésben és a sminkes és stylist munkájában, a divatmagazin-tartalomszerkesztésben tanítanak majd titeket.

Ismerjétek meg őket!

 

img_0332

Füzesi Andrea, textiltervező-iparművész, fotós

2005-ben végeztem a Moholy-Nagy Művészeti egyetem textiltervező szakán, és már abban az évben kezdtem tanítani művészeti középiskolás és érettségi utáni képzésekben.
A fotózás gyerekkoromtól fogva nagy szerelmem. Az első gépemet kb 12 évesen kaptam, ez még egy teljesen automata, “csak a gombot kell nyomni” gép volt. Ezután egy ismerős révén tettem szert egy egyszerű tükörreflexes gépre, majd szinte azonnal egy komolyabb szettre kezdtem gyűjteni.
Már középiskolás koromban is jártam a Nyíregyházi Fotóklubba tanulni, laborálni. Érettségi után pedig beiratkoztam a budapesti Szellemkép Szabadiskolába, ahol többféle szemléletmóddal és stílussal ismerkedhettem meg.
Az egyetemre végül mégis textil szakra jelentkeztem, de a fotózást nem hagytam abba. Mindig is nagyon izgalmasnak találtam a fotó és a divat kapcsolatát, hogy hogyan teljesedik ki egy ruha, egy kiegészítő a stylist és a fotós munkája, kreativitása nyomán.

img_0343

Csete Mónika, grafikus-iparművész, divattervező

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen szereztem diplomát grafika és vizuális Környezet Kultúra tanári szakon. Muzeológusként dolgoztam 2015-ig, majd egy saját brand-et terveztem és létrehoztam az Emilla mosható női intimbetét termékcsaládomat.
Témáim amikről beszélni fogok, elsősorban saját tapasztalataim: Hogyan kell egy brandet felépíteni, fenntartani, közösségi médiában szerepeltetni. Hogyan tűnjünk ki a “tömegből”?
Külföldi és belföldi viszonteladókkal hogyan tartsuk a kapcsolatot.
Alap jogi tudnivalók egy design márka levédetéséhez, első lépések a cégalapításhoz.

img_0338

Gyivicsán Katalin, szépség-szerkesztő, sminkes

A szerkesztői munkát 2008-ban kezdtem a Blikk Nők magazinnál, később pedig a Fanny hetilapnál dolgoztam. 2016. júliusa óta a GLAMOUR magazin Beauty rovatáért felelek. A szépségrovat-szerkesztéssel töltött évek során szinte beszippantott magába a sminkek izgalmas világa, s hogy hitelesen tudjak erről írni, és e témában tanácsot adni, sminktanfolyamot végeztem Kukovicza Tímea sminkmesternél.
Szerintem egy fotózás vagy stílustanácsadás akkor lesz teljes, ha a szakmai résztvevők összhangban vannak és ismerik, tisztelik a többiek munkáját. Beszélgessünk arról, hogyan tud a sminkes és a stylist a lehető leghatékonyabban együttműködni, és arról is, miként tervezz meg és építs fel egy komplett anyagot tartalmilag!

A KRS – STYLISTKÉPZÉS részleteiért kattints IDE!